FANDOM

De Legende van Zandlo

Een boek was lang geleden gemaakt op de legende van de magische sleutel.
The magic within by for he who is grand-d383ioh

Een jonge vuurtorenwachter genoemd Zandlo in west Evermore was nodig om het zorgvuldig te houden met een grote kist van groot belang dat een aantal belangrijke met immense krachten bevatte. Deze toetsen werden oprichting boord van het pentagram dat was om de vrede en harmonie in heel Evermore houden. Een dag, een tornado verwoest de vuurtoren en key ontsnapte uit zijn magische koffer. Legende deur naar vragen over of het was een echte tornado ... misschien ja ... misschien ook niet ... Wie weet? Ondanks het feit dat de sleutel was ontsnapt de jonge vuurtorenwachter had genoeg kracht in hem en vooral kennis om de schade als gevolg reabsorbtion magie van deze toetsen bevatten. Zandlo geprobeerd om de sleutels te krijgen ... Helaas werd een ontbrekende zonder dat kon hij niet sluiten de doos en hij stierf van uitputting proberen zijn hele leven aan alle sleutels te houden in de kofferbak. Bij zijn dood, de sleutels verspreid over Evermore en een vloek was geboren. En sinds die dag oorlogen zouden zijn, zou haat, honger en angst niet eindigen totdat alle toetsen niet zal worden geleverd in de kofferbak. Een boek geschreven door Zandlo werd vele jaren later ontdekt door de stam van de berg is. De vuurtorenwachter had een compendium van alle kennis over de grote macht van de sleutels voor zijn dood geschreven, en slechts een paar goed gekozen speciaal daar kan de inhoud ervan begrijpen. De stam van de berg was zich bewust van het grote potentieel van dit boek, maar helaas was er een verrader onder hen en probeerde weg te rennen met het, maar het werd gevangen genomen door de Indianen van het zuiden. De wilde Zuid begon dit boek te vereren en proberen om de betekenis en eindelijk te begrijpen, een groep van Noord zag het gevaar van het boek en vloog om iedereen te beschermen ... (Vandaar de oorlog Noord / Zuid verschenen). Het boek was gescheurd van hand tot hand ... van pagina naar pagina totdat er niets meer over, maar herinneringen en legenden van oud als de wereld en de pagina's zijn verspreid.